توقف فروش محصول در داروبازار
تاریخچه محصولات بهداشتی آقایان ولمن

تاریخچه محصولات بهداشتی آقایان ولمن

از رونمایی محصولات ولمن مدت زمان زیادی نگذشته، اما با توجه به کیفیت منحصر به فرد و اعتبار بالای برند ویتابیوتیکس، به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کرده است. احتمالا تجربه موفق مکمل‌های تقویتی و درمانی ولمن (ویژه آقایان) همانند قرص ول من اورجینال، ولمن کانسپشن، ول من اسپرت و ولمن پروستات صاحبان امر در ویتابیوتیکس را بر آن داشته تا به نیاز سنجی در بازار پرداخته و متوجه کمبود وجود محصولات بهداشتی ویژه مردان در بازار جهانی بشوند. در سال 2011 این شرکت انگلیسی، از محصولات بهداشتی تخصصی آقایان ولمن (the Wellman grooming range) بر بستری از مطالعات بالینی معتبر در مرکز تحقیقات پیشرفته مراقبت پوست آقایان، رونمایی کرد و در مدت زمان کمی استفاده از این محصولات همه‌گیر شده و به بخشی از فعالیت‌های روزانه مردان اضافه می‌شوند؛ تا حدی که طبق تحقیقات گروه مارکتینگ ولمن، بیش از نیمی از مردان جوان از کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌کنند.

استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی ویژه آقایان ولمن، سبب جوانی و جذابیت می‌شود.

نکته جالب توجه در این تحقیق، این است که در مقایسه با نسل جوان، تنها یک سوم افراد بالای 55 سال از یک محصول مرطوب کننده استفاده کرده و سرعت پذیرش محصولات بهداشتی و زیبایی در آن‌ها به کندی، صورت می‌پذیرد.

پوستتو شاداب، سرزنده و سالم نگه دار

پوستتو شاداب، سرزنده و سالم نگه دار

ویتابیوتیکس معتقد است که در آزمایشگاه‌های خود بهتر از هر کسی می‌داند که هر روز چه اتفاقاتی ممکن است برای پوست مردان بیفتد؛ از زبر و خشن شدن ناشی از تغییرات آب و هوایی گرفته تا سوزش و بریدن پوست با انواع خودتراش‌ها و تیغ‌ها. بنابراین برای این برند انگلیسی، بسیار مهم است که مردان محافظت از پوستشان را یاد بگیرند.
گستره محصولات بهداشتی مردانه ولمن لاین گرومین، کاملا مطابق با سلایق بیشتر آقایان که عموما حوصله و فرصت کافی برای رسیدگی به وضعیت کلی پوست و موی خود را ندارند، طراحی شده و شامل چندین قلم کاربردی با کاربری کاملا آسان است که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شامپو سر مردانه ولمن | Wellman hair shampoo

شامپو سر ولمن-بهترین شامپوی خارجی مردانه

با توجه به این که فردی هستید که در ایران عزیز زندگی می‌کنید، طبعا انتخاب شما در شامپوهای خارجی طراحی و تولید شده ویژه خودتان، آن قدری زیاد نخواهد بود که موجبات سردرگرمی شما را فرآهم آورد. از میان برندهای موجود در ایران شامپو سر ولمن، با توجه به کیفیت و فروش بسیار بالا، می‌تواند به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین انتخاب ممکن برای شما باشد. از ویژگی‌های این شامپوی سر می‌توان به این نکته اشاره کرد که تمام آنچه که مردان به آن احتیاج دارند از جمله قدرت تمیز کنندگی بالا، کنترل تولید چربی، ضد شوره، ضد ریزش، خاصیت حجم‌دهندگی و ترمیم‌کنندگی مو، بهبود التهابات پوست کف سر و... را به طور یک‌جا در خود دارد. همچنین غلظت بالای محصول موجب می‌شود که بتوان در مدت زمان بیشتری، از آن استفاده کرد. بنابراین خرید شامپو ولمن، با توجه به قیمت و غلظت آن در مقایسه با سایر محصولات، می‌تواند انتخابی درست و کاملا توجیه‌پذیر باشد. 

برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر، قیمت و خرید شامپو سر ولمن کلیک کنید.

شامپو بدن ولمن | Wellman body shampoo

َشامپو بدن ولمن - غلیظ و با صرفه

در گذر زمان، استفاده از شامپوهای بدن با توجه به کاربری آسان به سرعت جای خود را به صابون‌ها داد. استفاده از صابون‌ها، عموما سبب خشکی پوست شده و علاوه بر آن‌که کاربری آسان ندارند، موجب انتقال باکتری نیز می‌شوند. شامپوی بدن مردانه ولمن، با pH طبیعی پوست بدن سازگار بوده و جز شوینده‌های کاملا ملایم با پوست شناخته می‌شود. از نقاط قوت این شامپو می‌توان به این نکته اشاره کرد که پس از استفاده از آن، میزان تولید بیش از حد تعریق بدن و به دنبال آن فعالیت باکتری‌های مولد بوی بد، کاهش می‌یابد. همچنین سبب حفظ رطوبت بدن در طی 24 ساعت پس از استفاده شده و نیاز پوست به مصرف لوسیون‌های مرطوب کننده بدن را کم می‌کند. اسانس لیمونن موجود در ترکیبات شامپو بدن ول من، سبب خنکی و طراوت پوست شده و تجربه حمامی دلچسب و خوشایند را برای مصرف کننده، به ارمغان می‌آورد.
در نگاه اول ممکن است محصول لوکسی به نظر برسد که خرید آن در سبد خرید افراد، توجیه اقتصادی و یا مصرفی نداشته باشد؛ اما عموما پس از خرید بار اول، آن هم با تردید فراوان! به سرعت جای خود را میان لوازم بهداشتی مصرف‌کننده باز می‌کند.

برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر، قیمت و خرید شامپو بدن ولمن کلیک کنید.

ژل شستشوی پوست صورت ولمن | Wellman face wash

ژل شستشوی صورت مردانه ولمن - wellman face wash

خرید این یکی، برای بسیاری از آقایان ایرانی، چه جوان چه میان‌سال به هیچ عنوان توجیه ندارد و احتمالا صرف هزینه برای آن را کاملا بیهوده می‌دانند. اما بد نیست بدانید که با توجه به سبک زندگی شهری و و شرایط اقلیمی کشور، پوست صورت در معرض آسیب فراوان قرار داشته و چه بهتر که هر روز حداقل یک بار پوست را از آلاینده‌ها و مواد شیمیایی پاک کنید. 

برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر، قیمت و خرید ژل شوینده صورت مردانه ولمن کلیک کنید.

کرم مرطوب کننده روزانه ولمن | Wellman daily moisturiser

کرم مرطوب کننده روزانه ولمن | Wellman Daily Moisturiser

کرم مرطوب‌کننده، ابتدایی‌ترین و البته اصلی‌ترین محصول در روتین پوستی افراد چه زن و چه مرد است که سبب حفظ قوام پوست، جوانی و شادابی می‌شود. همان‌طور که می‌دانید با بالا رفتن سن، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و نازک و خشک می‌شود. بنابراین استفاده از کرم‌‌های مرطوب کننده و آبرسان علاوه بر تغذیه پوست، هیدراته کردن و حفظ تعادل آب و چربی آن، سبب پیشگیری از ایجاد چین و چروک شده و پوست را حتی در سنین بالا، جوان و شاداب نگه خواهد داشت.
لوسیون مرطوب کننده روزانه ولمن، رطوبت پوست آقایان را تا 12 ساعت تامین کرده و سبب حفظ نرمی و لطافت آن می‌شود. این محصول به سرعت جذب پوست شده و علاوه بر این که اثری از حس ناخوشایند چربی و چسبندگی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد، به دلیل وجود ترکیبات روی (Zinc) تولید چربیِ پوست را کنترل کرده و به همین دلیل انتخابی ایده‌آل برای تمامی افراد با تیپ‌های مختلف پوستی اعم از خشک تا چرب محسوب می‌شود.

عصاره آلوئه‌ورای به کار رفته در این محصول از برند ول من، التهابات و تحریکات پوستی را التیام داده و با آبرسانی پوست، مانع از کشیدگی، بریدگی‌‌های کوچک و قرمزی پوست هنگام اصلاح موهای صورت و گردن با انواع تیغ‌ها و خود تراش‌ها می‌شود.

همچنین در صورتی که فرد دارای تیپ پوستی مختلط و یا خشک باشد، معمولا در برخی یا بیش‌تر نقاط پوست، دچار پوسته‌پوسته و یا ترک‌های ناخوشایند شده که با استفاده از کرم مرطوب‌کننده صورت مردانه ولمن، این مشکلات به سرعت رفع و پوستی صاف، یکدست و شاداب برای مصرف‌کننده باقی خواهد ماند.

برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر، قیمت و خرید کرم مرطوب کننده روزانه آقایان ولمن کلیک کنید.

کرم ضد چروک مردانه ولمن | (Wellman anti-ageing moisturizer (wrinkle control

کرم ضد چروک مردانه ولمن | بهترین کرم ضد چروک مردانه خارجی

هر زمان که به خودتان در آینه نگاه کنید، احتمالا متوجه خواهید شد که پوست بدن شما جوان‌تر و سرحال‌تر از پوست صورتتان است و دلیل این امر دور بودن این نواحی از آفتاب است. کارشناسان بر این باورند که عمده مشکلات پوست صورت و فرآیند پیری آن به دلیل اثرات مخرب نور خورشید است و با توجه به در معرض بودن پوست این ناحیه و دور بودن سایر نواحی، سن پوستی بخش‌های مختلف بدن با یک‌دیگر متفاوت است. بنابراین مراقبت و رسیدگی به پوست صورت برای نزدیک کردن سن پوستی و تقویمی به کار می‌رود.

در اين راستا، علاوه بر رعايت رژيم غذايی سالم، محافظت از پوست در برابر نور خورشيد، امری ضروری بوده و البته قانع کردن بسياری از آقايان در جهت مصرف روزانه کرم ضد آفتاب در تمام طول سال، به ويژه در نيمه دوم سال، امری دشوار است؛ اما چه مهم بدانيد چه نه، استفاده از کرم ضد آفتاب به طور روزانه و تمديد هر دو سه ساعت يک بار آن به خصوص اگر در معرض نور مستقيم خورشيد فعاليت می‌کنيد، بايد همانند غذا خوردن، به امری کاملا عادی و شبیه به يک عادت شود.

کرم ضد چروک مردانه ولمن، با توجه به سه کاره بودن آن، يعنی ضد چروک، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب همزمان با کيفيت بسيار بالا، قيمتی کاملا منصفانه داشته و نسبت به ساير رقبای خارجی که معمولا با قيمت‌‌های بسيار بالايی عرضه می‌شوند، انتخاب منطقی‌تری به نظر می‌رسد.

اين محصول، غنی از ترکيبات آنتی‌اکسيدانی ضد پيری شامل انواع ويتامين‌های C ،A و E بوده و ظاهر چروک‌های سطحی پوست شما را بهبود بخشيده و با رطوبت‌رسانی عمقی، شادابی از دست رفته را به آن باز می‌گرداند.

به نظر می‌رسد "روی" از محبوب‌ترين عناصری است که در اکثر ترکيبات محصولات بهداشتی مردانه ول من (همانند همين کرم Wellman) به کار می‌رود؛ چرا که اثرات ترميم‌کنندگی، نرم‌کنندگی و کنترل چربی آن همواره مصرف‌کننده را از انتخاب محصول بهداشتی مورد نظر خود، ذوق‌زده می‌کند.

احتمالا پوست برخی از شما آقايان، به دليل بر هم خوردن تعادل آب و چربی، حجم واقعی نداشته باشد؛ به همين دليل ممکن است لاغرتر و تکيده‌تر از سن واقعی‌تان به نظر برسيد. کرم ضد چروک ولمن با تکيه بر ترکيبات آرژينين و بتائين طبيعی اين قابليت را دارد که اين عدم تعادل را تنظيم کرده و به اصطلاح صورت شما را پر کند؛ بدين ترتيب پس از مدتی چهره شما، شفاف‌تر، شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسيد.

همان طور که پيش‌تر گفتيم، ويتابيوتيکس تمام مشکلاتی که يک مرد روزانه با پوست خود دارد را شناسايی کرده و برای آن‌ها راه‌حلی ارائه کرده است. برای مثال عوارض ناشی از تراشيدن ريش و سبيل با خودتراش و تيغ همانند کشيدگی، خشکی پوست و بريدگی‌ها و خراش‌های خون‌آلود جزئی، با استفاده مکرر از کرم مرطوب کننده روزانه و کرم ضد چروک ولمن، به حداقل ممکن رسيده و سطح پوستی صاف و يکدست برای مصرف‌کننده به ارمغان خواهد گذاشت. همچنين عصاره آلوئه‌ورا، التهاب، سوزش و قرمزی پس از اصلاح موی صورت و گردن را کاهش داده و پوست را خنک می‌کند.

اصلاح صورت در مردان با خودتراش

با توجه به تجربیات مصرف کنندگان و تحقیقات انجام شده، داروبازار عنوان بهترین کرم ضد چروک مردانه خارجی را برای این محصول انتخاب کرده و تجربه لذت‌بخش استفاده از این محصول ضد چروک و جوان‌ساز ولمن ویتابیوتیکس را بر عهده مشتریان محترم می‌گذارد.

برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر، قیمت و خرید کرم ضد چروک مردانه ولمن کلیک کنید.

ارسال پست در تاریخ 1398-02-02 توسط کارشناس تولید محتوا کلینیک خبر, زیبایی و سلامت 0

دیدگاه خود را بنویسیدپاسخ دهید

دسته بندی وبلاگ

آخرین دیدگاه ها

بدون دیدگاه

جستجو در مقالات

مقایسه 0
قبلی
بعدی